loading...

Khamis, 27 Oktober 2016

Apple - MacBook Pro yang terbaik di dunia, percayalah!

Tiada ulasan
 
 
Apple - MacBook Pro yang terbaik di dunia, percayalah! Apple, MacBook Pro Tempahan model dahulu kad pra pesanan melalui laman web Apple. Fungsi kekunci di sentuh menggantikan bar adalah ciri-ciri orang yang  sangat menonjol, dengan Nota juga dibuat Siri khas yang utama, trackpads yang besar semua bulat, dan yang baru Radeon Pro 4000 GPU serta lima belas-inci MacBook Pro.

Apa yang anda tidak lihat adalah requiem untuk dua komputer riba stalwart Apple.Detail lain ialah inci sebelas MacBook Air-Retina inci tiga belas MacBook Pro. Lebih kecil MacBook Air juga dijangka tidak akan terlepas, tetapi kehilangan Kekasih MacBook Pro adalah perlu. Ia adalah terlalu baik untuk sesiapa sahaja yang mahukan nilai wang MacBook.
 
Dengan kemas kini dijangka MacBook inci dua belas tahun lepas kepada tiga belas inci yang beralih menjadi spec rendah MacBook Pro, ia adalah mudah untuk melihat mengapa MacBook Air yang lebih kecil adalah dihimpit daripada portfolio kedua-dua di bahagian atas tetingkap dengan MacBook itu, tetapi juga di hujung belakang tetingkap prestasi oleh iPad Pro dan kombinasi papan kekunci yang bijak.
 
 

Tiga belas inci MacBook Air sedang MacBook mudah alih yang termurah pada $999. Tidak syak lagi ia akan kekal menarik di pasaran pendidikan dan bagi mereka yang mencari murah Mac.

Penghapusan tiga belas inci retina MacBook Pro sememangnya merasionalkan baris pengeluaran. Walaupun ia kekal atas jualan bagi tempoh empat tahun, populariti perkakasan hendaklah mempunyai kecewa geekerati yang mahukan laptop Tempahan berkilat. Tetapi ini MacBook Pro MacBook untuk orang lain. Ia terus menawarkan nilai yang agak hebat untuk Wang, ia adalah mudah untuk membaiki dan saya berpendapat ia ditawarkan MacBook itu sesuai untuk kebanyakan pengguna.

Ini adalah laptop Apple lepas kapal dengan pemacu DVD. Ia terus menggunakan piawaian cakera keras supaya anda dapat pop dalam cakera keras penggantian atau SSD dengan mudah. Memori DRAM ini boleh diakses untuk upgrade. Jadilah seorang pembaca kad SD untuk pemindahan data. anda mempunyai Port-Port sambungan USB-3, firewire, petir dan ethernet. Anda juga mempunyai pengecas magnetically dilampirkan yang akan ditarik keluar dari mesin jika seseorang tersandung pada kabel, dan bukannya melihat kemalangan komputer riba ke lantai.
 
Mengambil satu pemutar skru ke belakang mesin ini dan anda boleh dengan mudah Dapatkan a MacBook Pro dengan 16GB RAM dan 2 terabytes simpanan untuk di bawah $1500. Itu paling rendah harga MacBook Pro dengan 16GB RAM dan terabyte seorang JPP yang kini boleh didapati di laman web Apple datang pada $2299.

Ya, anda akan mendapat skrin retina, Port I/O tempahan, bar sentuhan ajaib, trackpad yang lebih besar, dan kekunci rama-rama yang baru. Tetapi anda akan berputus asa banyak lagi fleksibiliti, repairability dan nilai untuk wang.

Adakah ia memberikan sebarang Apple secara senyap-senyap dibunuh itu MacBook Pro terbaik yang ia mahu menjual?

Setia Old MD101LL/A adalah peringatan masa yang bahawa epal moden akan agak lupa. Tim Cook dan pasukannya akan memandu Apple ke hadapan ke dunia baru berani Standard Port USB-C, skrin retina peringkat lebih besar dan perkakasan yang dimeteraikan. Ia mengangkat harga di seluruh negara dan mewujudkan lebih banyak eksklusif sekitar itu MacBook Pro. Itulah pilihan Apple untuk membuat.

Tetapi ia adalah satu pilihan yang mengakibatkan komputer riba empat - tahun mencari lebih berdaya saing berbanding mainan berkilat terbaru daripada Cupertino. Dan sekarang komputer riba itu empat - tahun misteri telah hilang.

 
 
loading...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close