loading...

Isnin, 5 Oktober 2015

Kisah Stim Seorang Janda

Tiada ulasan
Hi semua, kali ini put nak kongsikan sendikit cerita tentang kisah stim,bukan stim ikan siakap,ini adalah kisah stim di mana lelaki atau wanita naik ghairah atau nafsu syawat mereka mula naik. Kisah tentang stim ni memang akan ramai ada pembaca tegarnya, al-maklumlah ada dikalangan kita ni pemalukan. Jadi nak puaskan nafsu diorang mulalah google cari keyword kisah stim seorang blablablabla atau kisah malam pertama blablablabla...

sekadar gambar hiasan - tuan punya jgn marah ya.


Kisah ini bermula begini, ada seorang janda tiada anak ni baru berumur 29 tahun,masih cantik bergetah gebu lagi tu.. Janda ini bernama Mila, mila asal dari Johor kacukan orang jawalah. Mila bukan jadi janda sebab dicerai tetapi suaminya meninggalkan ketika malam pertama. Suami Mila mati kerana tersalah telan ubat kuat,disangkanya ubat yang di ambil ditelan itu ubat kuat rupannya ubat racun tikus. Kesian... Jadi Mila ni tak pernah lagi huhuhuhu cuma pernah dipegang-pegang oleh suaminya.

Kisahnya begini, pada malam jumaat hari khamis,mila datang ke rumah bekas mertuanya, di rumah bekas mertuanya ada ibu mertua,bapa mertua dengan bekas adik ipar lelakinya berumur 25 tahun. Mila dijemput oleh keluarga bekas mertuanya untuk makan malam bersama, bila tiba hari lewat malam, hujan begitu lebat,jadi bekas mertuanya pelawa tidur di situ risau takut jadi apa-apa dekat mila dalam perlajanan pulang. Mila setuju,sedangkan mila tak bawa pakaian apa-apa pun. Nak dijadikan cerita, bekas ibu mertua dan bapa mertua mila ni pendek gemuk, jadi bekas mertuanya bagilah persalinan pakain yang agak-agak nipis bajunya kainnya singkap. Maklumlah mila ni tinggi ramping.

Nak dijadikan cerita mila sakit perut di lewat malam,nak kejutkan mertuanya malu dan segan, nak tak nak kejutkan bekas adik iparnya. Lupa nak bagi tahu adik iparnya nama Danish. Nak dijadikan cerita stim ni tandas orang kampung biasalah dekat luar dari rumah. Seketul kat belakang rumah,itu yang mila takut, danish pun temankan mila ke tandas, dalam menuju ke tandas jalan becah-becah lalu mila tergelincir dan danish sempat menyambut memeluk mila, lalu perasaan stim tu mula timbul... apa lagi mulalah keduanya menyembut " astaqfirullah al azim..."... Amboi tekun berberno korang baca, Agak-agaklah yang nak baca kisah stim.. hahahah baca sampai habis tu.

Maaf ya...
loading...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close