loading...

Ahad, 26 Jun 2016

Bekas Kapten Liverpool Steven Gerrard membantu untuk Giovani dos Santos untuk seri

Tiada ulasan
Watch: Steven Gerrard rolls back the years with stunning assist for LA Galaxy



Steven Gerrard in action for the LA Galaxy. (Picture: Getty)

Steven Gerrard diperuntukkan silang pin-point Spurs bekas penyerang Giovani dos Santos untuk mengetuai LA Galaxy ke dalam menerajui terhadap gempa bumi San Jose.

Bekas Kapten Liverpool, yang hampir akhir antara kerjaya beliau setelah kembali 36 tahun lepas, akan berharap untuk menuntut domestik iaitu gelaran pertamanya selepas galaksi gagal mempertahankan Mahkota mereka pada kemunculan pertamanya istilah lepas.

Kini kelima dalam liga dengan beberapa permainan dalam tangan, LA Galaxy yang dialami blip yang selepas melepaskan penyama masa kecederaan untuk kepada San Jose gempa bumi pada malam Sabtu.

Galaksi, siapa tanpa memainkan peranan penting penyerang Robbie Keane yang pada Euro 2016 dengan Republik Ireland, dibuka pemarkahan dalam 69 minit Bilakah Gerrard disediakan tanda salib untuk Dos Santos kepada Ketua rumah:

Head coach Bruce Arena decided to substitute Stevie G with just three minutes remaining, winding down the whistle. Then the Earthquakes scored to make it 1-1, so I hope you’ve learnt your lesson Bruce – NEVER substitute Steven Gerrard!


loading...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close