loading...

Jumaat, 13 Mei 2016

Mario Gotze Dikaitkan Berpindah Ke Liverpool

Tiada ulasan
Selepas tempoh tenang, minat Liverpool dalam Mario Gotze telah dipergiatkan, dengan Bayern Munich pemain tengah menyelidik kehidupan di Merseyside.


 
Gotze telah dikaitkan dengan £ 20 juta ke Anfield pada bulan Mac, tetapi spekulasi telah menjejaskan berikutan langkah Mats Hummels 'ke Munich dari Borussia Dortmund.

Walaupun cadangan yang Gotze mungkin kembali ke Dortmund musim panas ini, laporan pada petang Khamis mendedahkan bahawa Reds masih aktif mengikuti langkah untuk menandatangani pemain berusia 23 tahun itu, dan akan

 melakukan "segala sesuatu yang mereka boleh" untuk mendapatkan tandatangannya.Ini datang selepas Bayern telah jatuh harga permintaan mereka untuk memenuhi penilaian Liverpool.Menurut banyak wartawan British dipercayai hari ini, seperti Express 'Paul Joyce, Reds telah "memulakan proses" untuk memujuk Gotze perpindahan ke Liverpool adalah pilihan yang terbaik.Ini ditetapkan untuk memasukkan membuat pemenang Piala Dunia antara pemain bergaji tertinggi di kelab itu, menyertai orang-orang seperti Daniel Sturridge dan kapten Jordan Henderson.

Sementara itu, Gotze dipercayai telah membuat "pertanyaan bijaksana" tentang kehidupan di Liverpool, dan apa yang boleh dijangkakan daripada Liga Perdana Inggeris.


Setelah menghabiskan keseluruhan kerjayanya setakat ini dalam Bundesliga, perpindahan ke Merseyside akan berlepas, tetapi sebagai peralihan positif Roberto Firmino ini membuktikan, ini adalah suis yang agak mudah.


Gotze tidak mungkin untuk memecah masuk ke dalam pasukan pertama Bayern dan, jika orang-orang seperti Marco Reus, Shinji Kagawa dan Henrikh Mkhitaryan semua kekal di Dortmund, boleh berjuang untuk penampilan sana juga.


Dengan Klopp setelah membuat bekas anak didik beliau sasaran keutamaan beliau pada pembelajaran kesediaannya, Gotze boleh dijamin peranan penting jika dia berpindah ke Liverpool.


Prospek penyerang serba boleh menghubungkan dengan orang-orang seperti Firmino dan Philippe Coutinho di sebelah Klopp adalah satu yang sangat menarik, dan akan memastikan Liverpool mempunyai satu garis yang paling ditakuti ke hadapan di Eropah.


Ini akan meningkatkan Reds 'Liga Juara-Juara berharap, walaupun keputusan Gotze yang serba boleh bergantung kepada keputusan perlawanan akhir Liga Europa minggu depan.Mengalahkan Sevilla di Basel, dan Liverpool boleh menjadi satu cadangan yang lebih layak untuk pemain dengan kualiti peringkat tertinggi.
loading...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close