loading...

Selasa, 10 Mei 2016

Terima Padah, Kerana Mahu Pung-gung Besar Akhirnya Perut Yang Dibedah

Tiada ulasan
Terima Padah, Kerana Mahu Punggung Besar Akhirnya Perut Yang Dibedah | Inilah akibatnya bila mengubah diri dari ciptaan Tuhan. Tidak perlu ubah diri untuk kelihatan cantik, yang sebenarnya kita semua cantik. Bila anda mengubah diri dari segi fizikal seperti pembedahan plastik peratusan untuk cantik memang ada tetapi risiko kerosakan atau kesakitan jangka masa panjang amat tinggi.

Mahu punggung besar, perut pula dibedah
Luka pembedahan di perut Crystal Heath.
FLORIDA - AMERIKA SYARIKAT. Seorang wanita menyesal tak berkesudahan selepas keinginan berpunggung besar berakhir dengan jangkitan pada buah pinggangnya.

Laporan Dailymail mengatakan Crystal Heath terpaksa menghabiskan masa di hospital selepas buang pinggangnya gagal berfungsi selepas pembedahan memindahkan lemak di perut ke bahagian punggung.

"Saya hampir kehilangan nyawa, saya betul-betul menyesal," kata Crystal.
Crystal telah menjalani pembedahan oleh Dr. Osakatukei Omulepu selepas terpikat dengan iklan pembedahan kosmetik di laman sosial.

Selepas tersedar dari pembedahan, Crystal menyedari terdapat lubang sedalam 7 inci dan perutnya mempunyai luka pembedahan.

Rupa-rupanya, Dr. Osakatukei telah mengambil lemak dari perut crystal untuk dimasukkan ke bahagian punggungnya.

Tindakan Dr, Osakatukei yang tidak mendapat kebenaran Crystal tersebut menyebabkan Crystal bersama empat pelanggan lain membuat aduan.

Berdasarkan laporan pelanggan terdahulu, mereka juga telah dibedah dengan cara yang sama tanpa kebenaran.

Baru-baru ini, lesen Dr. Osakatukei telah ditarik balik oleh Jabatan kesihatan Florida selepas membaca aduan Crystal dan pelanggan lain.

"Selepas menyedari kesilapan saya kerana tidak berhati-hati, saya tidak akan membenarkan sesiapa menjalani pembedahan sebegini walaupun diberikan percuma," kata Crystal.

Sesal kemudian tidak berguna lagi, Renungkanlah fikirkanlah sebelum bertindak.

sumber : sinar harian
loading...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close