loading...

Khamis, 5 November 2015

Pereka Laman Web/Blog Harga Murah

Tiada ulasan
Terima kasih kerana melawati blog kami, kami bukanlah profesional dalam membina laman web atau blog tetapi kami ada kemahiran dalam membina laman web dan blog. Kami menyediakan khidmat service membina blog dari blog peribadi sehingga laman web. Harga service dari kami tidaklah mahal, sangat-sangat murah di pasaran.

Kenapa anda perlu Web/Blog??

Soalan yang selalunya ditanyakan kepada kami, anda perlu web site atau blog untuk tujuan tertentu seperti blog personel, web site/blog perniagaan anda,web site syarikat anda dll. Dengan adanya web site/blog anda dapat memperkenalkan produk anda, syarikat anda, sekolah anda, service anda dll.

Dengan adanya web site/blog ini anda dapat mempromosikan produk-produk anda seperti tudung,pakaian,ubat-ubatan,produk kecantikkan dll ke serata dunia hanya dengan bermodalkan blog.

Dengan adanya blog senang untuk pengguna lain mengenali produk anda,service anda, syarikat anda dll dengan mudah hanya dihujung jari sahaja dengan hanya " ONLINE "

Apa Tunggu lagi tempahlah sekarang!!

Kami menyediakan 3 pakej :

Pakej A : Harga RM 300 + Domain blogspot.com *jika nak domain .com,.info,.net dll tertakluk kepada harga domain tersebut + Design standard , permasangan untuk blog personel. 
Contoh:

Link Demo : Kilik DISINI

Pakej B : Harga RM 500 + Domain blogspot.com *jika nak domain .com,.info,.net dll tertakluk kepada harga domain tersebut + Design Full
 Contoh :


Link Demo: Klik DISINI



Pakej C : Harga RM 2000.00 - RM 5000 +  sekali dengan domain .com,.info,.net *tertakluk harga domain.
Design Full
Contoh:


Link Demo: Klik DISINI


PENTING!! Template Kami Sediakan Atau Guna Template Anda tertakluk kepada persetujuan pihak kami.

Untuk Info lanjut boleh Whatsapp/sms/call admin : 
017-3212556 =shariff
012-9053040 =edzhan







loading...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close