loading...

Rabu, 30 Mac 2016

8 Jenis Makanan Yang Buat Bahagian Mis V BERBAU!

Tiada ulasan




MAAF SEBAGAI GAMBAR HIASAN SAHAJA


Setiap wanita inginkan kedamaian dan keselesaan ketika bersama suami tercinta,itu adalah saat-saat indah di dalam kehidupan berumah tangga. Tahukah anda apabila Mis V ( Kemaluan wanita ) berbau menyebabkan ketidakselesaan apabila bersama suami? Dan tahukah anda apakah sebab-sebab Mis V anda berbau tidak menyenangkan?? Baca sampai habis, blog ini akan BONGKARKAN SEGALANYA..

Makanan adalah salah satu faktor utama yang mempengaruhi bau badan dan Mis V anda. Termasuk bau organ paling rahasia dari seorang isteri, yang semestinya harus dijaga demi keharmonisan keluarga anda.


Walaupun hanya sedikit sahaja memakan makanan ini  “organ wanita” tetap akan berbau tidak sedap atau menyenangkan. Jenis makanan yang telah dibuat kajian oleh Womenshealthmag dari Montefiore Medical Center New York adalah:


1. rempah-rempah

2. bawang
3. bawang putih
4. daging merah
5. susu
6. asparagus
7. brokoli
8. alkohol

Anda juga apabila memakan petai membuatkan Mis V berbau tak elok. Kedelapan jenis makanan itu mempengaruhi pH organ tersebut sehingga menghasilkan bau tak sedap. Terutama alko.*hol, yang merupakan barang haram jika dikonsumsi.


Cara agar organ tersebut tidak berbau tidak menyenangkan adalah meminimalisir memakan 7 jenis makanan tersebut dan tidak mengkonsumsi alkohol yang jelas-jelas diharamkan oleh Islam.


Rempah-rempah, bawang, bawang putih, daging merah, susu, asparagus dan brokoli bukan berarti dihindari sama sekali. Namun dijaga agar porsinya tidak banyak. Selain itu, imbangi dengan banyak mengkonsumsi air, buah dan sayuran. Sebab air, buah dan sayuran mampu meminimalisir bahkan menghilangkan bau tidak sedap tersebut. Jadi, perbanyak minum air putih ya. Minimal dua liter per hari. Jangan lupa share ya.
loading...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close