loading...

Isnin, 28 Mac 2016

Pencinta kereta Flock ke-37 Bangkok International Motor Show

Tiada ulasan


Models pose beside a Mitsubishi Mirage during a media presentation at the 37th Bangkok International Motor
Models pose beside a Mitsubishi Mirage during a media presentation at the 37th Bangkok International Motor
.
BANGKOK - pencinta kereta berpusu-pusu pada hujung minggu untuk ke-37 Bangkok International Motor Show di Thailand untuk melihat model kereta baru & inovasi dalam industri automotif.

Beberapa kereta baru dan teknologi bersih telah dipamerkan pada majlis itu. Dalam tempoh enam hari pertama pameran itu, lebih 4,500 kenderaan telah dikhaskan untuk bakal pembeli.


A model poses beside a Mazda MX-5 during a media presentation at the 37th Bangkok International Motor Show in Bangkok, Thailand, March 22, 2016. (Photo by Chaiwat Subprasom/Reuters)
A model poses beside a Mazda MX-5 during a media presentation at the 37th Bangkok International Motor Show in Bangkok
.
Ketiga-tiga pengeluar utama dengan nombor tertinggi tempahan dilaporkan adalah Isuzu, Honda dan Toyota. Ia dijangka bahawa 40,000 kenderaan akan telah terpelihara oleh akhir acara itu pada 3 April.
 
Penganjur juga dijangka bahawa membeli kereta akan kekal meriah tahun ini walaupun berlaku kenaikan cukai eksais ke tahun sebelumnya, kerana orang menunjukkan minat yang mendalam terhadap kenderaan mesra alam.

 
Ke-37 Pameran Motor Antarabangsa Bangkok terletak di IMPACT, Muang Thong Thani, Challenger Hall 1-3. Acara ini akan berterusan sehingga Ahad pada minggu lalu.
loading...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close