loading...

Rabu, 9 Mac 2016

'Bintang Pawn' dipenjara di Vegas memiliki senjata, tuduhan dadah

Tiada ulasan
FILE - In this May 5, 2010 file photo, Chumlee of the reality cable TV show "Porn Stars," whose given name is Austin Lee Russell, arrives at A&E Television Network's Upfront in New York. Russell was being held in a Las Vegas jail late Wednesday, March 9, 2016, following his arrest on weapon and multiple drug charges, after officers serving a warrant at his home in a sexual assault investigation found methamphetamine, marijuana and at least one gun. (AP Photo/Charles Sykes, File)Dalam kes ini, 5 Mei 2010 fail foto, Chumlee daripada rancangan realiti TV kabel "Bintang Pajak Gadai," yang namanya diberi Austin Lee Russell, tiba di Pendahuluan A & E Rangkaian televisyen di New York. Russell telah ditahan di sebuah penjara Las Vegas lewat Rabu Mac 9, 2016, berikutan dia ditangkap pada senjata dan tuduhan dadah berganda, selepas pegawai yang berkhidmat waran di rumahnya dalam siasatan serangan seksual mendapati methamphetamine, ganja dan sekurang-kurangnya satu gun. AP

LAS VEGAS, Nevada, Amerika Syarikat - Lelaki dikenali kepada berjuta-juta penonton TV kabel Chumlee dalam rancangan realiti "Bintang Pawn" ditahan lewat kelmarin di penjara Las Vegas berikut dia ditangkap pada senjata jenayah dan dadah caj.

Austin Lee Russell, 33, ditahan apabila pegawai yang berkhidmat waran geledah dalam siasatan serangan seksual mendapati methamphetamine, ganja dan sekurang-kurangnya satu senjata di barat daya beliau Las Vegas rumah, kata polis dalam satu kenyataan.

Russell tidak menempah di tuduhan seks jenayah. Pegawai Larry Hadfield, jurucakap jabatan, berkata sebahagian daripada siasatan itu berpunca daripada aduan baru-baru ini oleh seorang wanita, dan ia berterusan.

Russell ditahan sementara menunggu penampilan mahkamah awal pada 19 tuduhan dadah-pemilikan dan satu pertuduhan senjata, mengikut rekod Clark County Detention Center. ikat jamin ditetapkan pada $ 62,000.

Ia tidak segera jelas jika Russell mempunyai peguam.

Seorang lelaki yang menjawab telefon di Kedai Pajak Gadai Emas & Perak di Las Vegas Boulevard berkata beliau tidak mempunyai maklumat mengenai penangkapan itu. Mesej mel suara susulan tidak dikembalikan.

Jurucakap A & E Rangkaian dan History Channel enggan melalui e-mel untuk komen
loading...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close